Didaktické aspekty

futurocube_bottle

Didaktické aspekty


Naše hry je snadné propagovat jako výukové. Uživatel si díky nim procvičuje tři základní oblasti: logické myšlení, prostorovou představivost a motoriku.


Běžná digitální zábava většinou nebývá vnímána jako přínosná.
Rubik´s Futuro Cube je jiná!

Zde je několik příkladů toho, v čem hra s kostkou může hráči prospět.

Číst dále

Další

Logické myšlení

Některé hlavolamy představují opravdovou výzvu, u níž je třeba problém zkoumat a najít algoritmus k jejímu řešení. Pokud lidé milovali Rubikovu kostku, budou milovat i tu naši. Logické hry navíc dnes představují nezanedbatelnou část herního trhu.

Motorika

Mnoho her má velice citlivé ovládání. Hráč musí prokázat trochu šikovnosti. Některé hry používají Hotspot (nejvrchnější dioda na Kostce svítí nejvíce) jako kurzor. V jiných hrách musíte kostku držet v přesné pozici – ovládáte totiž jen například vrchní stranu. Některé pohyby mohou být napoprvé obtížné, ale uživatelé se rychle zlepšují – není to snad důkaz zlepšení motorických schopností?

Prostorová paměť a představivost

Všichni jsme už hráli Piškvorky. Hrát je na krychlové ploše se však ukazuje být několikanásobně obtížnější – Vaše prostorová představivost prostě na podobné úkoly není zvyklá. Většina her krychlovou plochu do značné míry využívá, čímž nutí hráče napínat prostorovou představivost a paměť zábavným způsobem.

Zpět
Správa